Tempo aggiornato

En väderuppdatering. En bild säger mer än tusen ord, så här ger jag er dagens väder ca klockan 13.


Ragazze på FAOs soliga takterrass


Iris har fått jobb på WFP, yay!!


Babsi vill inte gå tillbaka till kontoret....

Helt otroligt, det är den 2 december och vi kan sitta ute och sola på lunchen!

Jag sprang på en av fotograferna från World Food Summit idag. Han tog en bild på mig när jag stod och jobbade och jag råkade titta upp precis då. Han tyckte det var så roligt att han lovade att skicka den till mig och efter att vi pratat i cafeterian idag kom han ihåg. Så här är Emma Nilsson, working for a better world. Genom att häfta ihop papper...



 

 


Kommentarer
Postat av: Emil S

Du ser lite lätt utvecklingsstörd ut..! Vilken tur att jag vet att du inte är det ;)

Den bästa bilden jag sett på mycket länge, ha ha.

2009-12-03 @ 20:05:25
URL: http://silenhag.se
Postat av: Emma Nilsson

Men du har inte träffat mig sen jag började pa FAO, efter 11-timmars-arbetsdagar och 4 timmars sömn kan jag nog uppfattas som lite lätt utvecklingsstörd =)

2009-12-04 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0